joi, 7 februarie 2008

INCEPUTURI

Cateodata stau sa ma gandesc ca inceputul este foarte greu. In orice inceputurile sunt cumplite, esti derutat, te uiti in stanga in dreapta nu sti incotro sa o iei. Chiar si cei puternici au dileme de inceput.Moda blogului deja a facut inconjurul lumii, insa mie mi-a fost teama sa apelez la ea. Tot timpul mi-am dorit un blog, un loc unde sa imi scriu gandurile, framantarile, nedumeririle, bucuriile, un loc al meu in care sa ma simt liber, fara inhibitii si sa nu ma intereseze ca nu sunt un profesionist al scrisului. Trebuie sa marturisesc ca intr-un final vointa a invins teama si iata primele mele ganduri. Cele de inceput. Nu e ceva iesit din comun dar pentru mine reprezinta un pas inainte in a-mi invinge temerile. Apropos de inceputuri acesta este un inceput. Nu stiu cat de reusit dar pentru mine este un inceput si asta e cel mai important. Am blog si sper sa imi curat interiorul aici sa dau afara gandurile negre dar si bucuriile si daca alegeti sa le impartasiti cu mine mi-ar face o nespusa placere. Dar sa revenim la ideea de inceput. De ce mi se pare mie ca inceputurile sunt grele in orice fel de domeniu? Simplu de multe ori cred ca tine si de bunul simt interior. Nu te bagi in seama asa din senin cu cineva pe care nu il cunosti doar pentru ca tu consideri ca ai ceva de spus. Cel putin asta e parerea mea, desi aici multa lume mi-a zis ca e vorba de tupeu. Un "tupeist" trece mai repede de stadiul de inceput. Adica ai tupeu ai partea leului, dar credeti ca pentru ei nu e greu? Eu cred ca e la fel de greu numai ca tupeul ii obliga, poate chiar si statutul de "tupeist" pe care l-a dobandit in fata blocului. E ca o stampila aplicata in frunte, tot timpul in subconstientul lui lucreaza autosugestia care ii repeta la nesfarsit trebuie sa o faci, trebuie sa incepi tu primul doar esti un tupeist nu? Eu nu sunt un tupeist sau poate ca am am devenit tinand cont ca am tupeul sa postez aceste ganduri. Ramane de vazut. Ca o concluzie pentru mine acest inceput a fost greu dar frumos si cred ca orice inceput este greu indiferent de tupeul care ne caracterizeaza sau nu. Sa aveti o seara linistita

2 comentarii:

adi dumitrescu spunea...

..asta inseamna sa simti, sa fii simtit si nu "tupeist" ...inseamna sa fii OM,lucru si termen cu care multi nu sunt familiarizati, pentru ei a fii om e inca o limba straina necunoscuta...sunt multi cei profita de de tine ca OM , ei fiind "tupeisti"; dar hai sa spunem lucrurilor pe nume, sunt NESIMTITI si NERECUNOSCATORI. "Hienele patrupede" asteapta si profita si de ultima picatura de bun simt a ta si au ca tinta doar hranirea propie,uitand cu buna seama si uitand in acelasi timp, mana care le-a hranit...ai patit-o si sper ca lucrul asta sa te faca ceva mai puternic, pentru ca intr-o astfel de jungla, trebuie sa fii un Leu...DAR POTI???

Buburuzasne spunea...

In primul rand te invidiez pentru prietenii pe care ii ai(in sensul bun).E foarte greu sa ai macar si un prieten sincer,alaturi la nevoie de tine.
"Leu" nu trebuie sa devina nimeni dupa nici un fel de suferinta,oricat de mare ar fi ea.Oamenii prin asta se diferentiaza.Pamantul e mai frumos cand locuitorii gandesc si se comporta diferit,de-altfel am fi o turma de oi sau niste roboti care executa intocmai comanda.
Fii acelas om,condu-te dupa logica si principiile tale,asculta-ti inima,ca tocmai asta te va face diferit de jungla in care traim;poate felul tau unic si diferit de-a fi va fi o lectie sau un exemplu pentru altii;poate astfel de gandiri va schimba o parte din omenire.
Excluzand dragostea,deoarece e un sentiment f.sensibil,de necontrolat,oricat de binevoitori am fi,cred ca exista 3 feluri de oameni:
1.Oameni care se nasc pentru a lasa lucruri frumoase pe acest pamant.
2.Oameni care se nasc ca sa imputa planeta
3.Si oameni neutri,indiferenti,care nu-i intereseaza nici ca-i rau,nici ca-i bine.
Numai bine!