marți, 19 februarie 2008

NEVER SAY NEVER


Se spune ca omul iubeste o singura data in viata...Am auzit ca in viata fiecarei persoane exista, sau au existat persoane speciale, care pot schimb, intr-un fel sau altul cursul vietii. Au aparut de undeva si au plecat spre ceva, dar au reusit sa lase multe in urma lor. Persoanele speciale nu se cauta, ele vin singure. Nu trebuie sa spui tu "a fost speciala", sau " a fost special" iti vei da seama sigur, si e speciala sau special numai pentru tine, pentru ceilalti nu inseamna nimic. Bunatatea, loialitatea, increderea, dragostea nu sunt sentimente care se schimba de la o zi la alta, si nu vin si pleaca cum am vrea noi sa credem. Ele ori sunt ori nu sunt. Bineinteles ca in multi dintre noi exista toate acestea, dar le tinem ascunse, deoarece ne e frica sa nu fim raniti. Dar in cele din urma va aparea cineva care va scoate la lumina toate acestea chiar daca asteptarea poate dura o viata; tot ceea ce conteaza este sa stii sa astepti....tot ceea ce conteaza e sa sti sa speri. Nu sunt trist, acum nu mai sunt chiar daca aceste cuvinte poate te duc cu gandul acolo sunt bucuros ca stiu sa iubesc asa cum altii nu o vor face niciodata sunt bucuros ca am o inima mare ce bate cu putere atunci cand "iubeste", si mai ales sunt bucuros ca pot face orice sacrificiu pentru cea pe care o iubesc. Ma hranesc cu fericirea ei si atunci cand ochii ei sunt plini de fericire simt ca zbor...
Atunci cand ajungi sa simti asta poti sa fi multumit de tine chiar daca ajungi sa suferi. Suferinta inseamna ca traiesti, problemele iti arata ca esti in viatza si mai ales ca trebuie sa lupti si sa gandesti pozitiv pentru a reusi sa le rezolvi. NICIODATA sa nu fi LAS. Niciodata sa nu spui niciodata.....
o seara linistita

4 comentarii:

MEA spunea...

Sunt ani.....
__________________
Clipa aceea... /s-a intamplat repede, repede de tot, nu mai stiu ziua, ora, era seara, eram

toti, si a venit peste mine, privirea ta si apoi pesemne, gandul tau /...M-a lovit si atat!

Pe mine...tocmai pe mine!!
Hm...
___________________
Ce bucurie, ce frica, ce nesiguranta, mai nimic...

Mi-am zis: OAU!
___De ce, eu!? Si apoi:__O sa fie bine! Si, am inceput sa zbor, cu tine in gand, simplu,

dureros dar frumos!
Daca EL S-a "indragostit" de mine, daca EL mi-a vazut aripile crescute pe dinauntru, atunci

nimik nu mai conteaza, stiu cine sunt. Si treceam prin lume, ca un diamant, stralucind in

desertul Namibiei-cel mai mare pustiu din lume dar mai mic decat cel pe care tacerea ta l-a

lasat in sufletul meu.
Azi, maine, ore, zile, saptamani...luni! De la tine - NIMIC, decat suferinta ta. Si n-am

inteles nici atunci, nici acum NIMIC! N I M I C!
Ne cautam, ne vedeam, ne zambeam...in fiecare zi imi era dor de tine si de suferinta ta, si

veneam catre tine, si nu aveam CURAJ, si te lasam pe tine - de la tine NIMIC!
________________________
Te ascultam, imi facea bine...
________________________
Si apoi, alta lovitura: TIMPUL, nu l-am mai avut, nu m-au mai lasat altii sa raman langa

tine.
Si, am plecat.
_______________________
Intrebarile mele - multe, scurte, simple, multe, logice, curate, grele, multe - fara raspuns

- multeeee, doar ale mele.
Fara raspuns, decat TU si muzica! Multa vreme!
Si, apoi...BUUMMMMM !!!

Citez:"Cel mai nesabuit lucru pe care ti-l poate face cineva este sa te faca sa crezi ca poti

avea aripi, ca poti zbura. Si atunci incepi sa visezi, vise pe care ti le hraneste EL .

Si-apoi, deodata, aripile ti se frang si te izbesti de pamant! Mintea iti joaca feste, nu

mai crezi nici tu(adica eu). Cert este ca adevaratul zbor s-a pastrat undeva, s-a aflat

undeva intre aceste 2 stari, sau poate visari. Si incepi sa speri ca, poate, inca mai ai

aripi.Ca nu le-ai pierdut definitiv. Si-ncepi sa ratacesti, sa iti cauti aripile pierdute,

neavand siguranta ca vrei sa le mai gasesti"
Se spune ca "drumul e mai frumos decat posibilul loc in care ai ajunge. Atunci sa fie oare

mai frumoasa cautarea insasi decat zborul in sine? Tind sa cred ca nu. Si, de fapt, ce

inseamna, in ultima instanta acest zbor? Cred ca mai mult credinta decat speranta intr-un

vis. Dar e posibil sa crezi intr-un vis? E posibil sa crezi in ceva ce nu exista? Inseamna

atunci, oare, ca visul se ridica la rang de realitate? Si-abia acum realizezi ca e totusi

doar un vis? Si-acesta e momentul in care aripile dispar...
Uneori poti zbura si fara aripi. Zbor ce nu dureaza decat o clipa, zbor ce nu te inalta, ci

zbor care te doboara. E asemeni unei caderi de pe o cladire foarte inalta. Tot zbor este si

acesta, insa unul spre un pamant de care te vei zdrobi. Atunci, zborul acesta este absurd.

Si, visul in sine este fara sens. Dar, de ce caut eu un sens visului? Am eu, oare, nevoie de

o certitudine ca sa pot visa? O speranta nu-i destul? Se pare ca nu. Sau poate ca nu mai

exista nici o speranta - a pierit, poate, demult. Insa, in drum spre naruirea ei, incerc sa

ma agat de urmele abia trasate ...hmm... o vad cum se transforma in nisip si mi se scurge

printre simturi."
Insetata de certitudini, nu m-am ales decat cu aripi frante si cu un graunte de nisip poate,

cine stie, candva, acest graunte de nisip va rodi si vor inflori alte fire de nisip.
ACUM STIU, si tine si tu minte
…Dragostea nu inseamna doar cuvinte, regrete, lacrimi… ci FAPTE !
Iti cer iertare dragul meu pentru ca n-am fost in stare sa te iubesc asa cum ai meritat,

atunci.
Acum imi pare rau ca si tu suferi.
Stiu ca suferi de mult dupa ea, am vazut am auzit. Fii tare, stiu ca poti sa arati ca esti

tare, dar: FII TARE!
________
Nu incerca sa iti dai seama cine sunt.
Acesta e secretul meu, acum il stii si tu. Sunt ani, ani multi.....
In amintiri e singurul loc unde mai simt ceva.
In prezent decat un mare gol lasat de prea multa suferintza…

Te iubesc ptr ca atunci cand ti-am intalnit privirea, fiori dulci mi-au trecut prin tot

corpul, simteam ca plutesc, ma simteam .... invincibila, frumoasa, desteapta, aleasa fericita .


Iti multumesc.

Ralu spunea...

Nu m-am putu abtine deloc sa nu las un comentariu la ceea ce ai scris tu "mea" aici.....
Eu....sunt Eu....adica "EA" cea care l-a facut acum sa sufere ...nu stiu cat ma cunosti sau nu....sunt doar o copila....fara minte poate....insa....m-a emotionat teribil ce ai scris tu aici....frumos....poate chiar mai mult decat frumos....am incercat sa mi imaginez cine esti....cred ca am si reusit...intuitia mea feminina nu cred ca ma inseala....vreau sa te felicit pentru toate cuvintele frumoase pe care i le-ai spus....sunt convinsa ca sunt din suflet si sunt convinsa ca o sa il imbarbateze...ca sa zic asa,iar el...sa ma ierte inca o data....poate ca intr o zi...nu va mai suferi dupa mine....ci va fi fericit alaturi de mine....si poate ca ziua aia...nu va mai intarzia prea mlt sa apara....cine stie...???Incurca-te sunt caile Domnului....

Adi spunea...

ralu, iertarea e omeneasca la fel ca si gresala, mai ales cea pe care tu ai facut-o...pentru multi, la prima vedere, e una inpardonabila si de neiertat..dar nu si in ceea ce il priveste pe EL...vreau doar sa-ti aduci aminte si sa incerci pret de catvea minute sa-ti aduci aminte cum era viata ta inainte de a-l cunoaste pe EL si cum iti este acum, cand l-ai cunoascut pe celalt...nu trebuie sa recunosti nimic si nu trebuie sa acuzi pe nimeni, doar tu si cu tine....analizeaza-te un pic, gandeste la rece si SINGURA trage concluziile....Nu ai esti o coipla fara minte, asa cum spuneai, EL te-a ajutat sa vezi si alte culori in afara de alb si negru, te-a ajutat sa vezi viata in alte culori, sa nu mai citesti printre randuri, sa privesti dincolo de perdea...te-a ajutat sa fii ceva mai matura...ti-a deschis ochii....Iti repet nu trebuie sa recunosti nimianui nimic, DOAR TIE...

ADI

catalina spunea...

hhhmmm...nu stiu cu ce sa incep...pt ca am destul de multe de zis.e prima data cand intru pe blog-ul domnului da vibe si sincer am ramas impresionata...in primul rand de cuvintele frumoase pe care i le adreseaza ani lui..oricine ar ramane impresionat..sunt cuvinte spuse din suflet pt un om "de valoare"...cred,ca le merita!felicitari ani!
acum..o sa ma adresez ralucai..draga raluca..nu am nici cea mai mica idee cine esti..cati ani ai..cum gandesti...poate esti doar o copila rasfatata invatata sa primeasca tot ce cere..poate esti o femeie destul de matura care poate deschide ochii in ceasul al 12-lea..stiu ca imi vei raspunde comentului..nu e nevoie...am impresia ca deja iti stiu raspunsurile..daca tot l`ai facut atat de mult sa sufere,suferinta din care inca nu a reusit sa iasa...sa poata zambi altei persoane,sa fie fericit,implinit...de ce nu`i dai pace?de ce nu-l lasi sa poata oferi dragostea de care este capabil altcuiva?de ce tot timpul trebuie sa apari in viata lui sa ii amintesti de trecut?chiar nu`i de ajuns in ce stare l`ai adus din cauza egoismului tau?el vrea sa te uite..nu crezi ca este momentul sa te retragi?am inteles ca tu deja ai pe altcineva...fii fericita langa el pentru ca este alegerea pe care ai facut`o singura.nu`i provoci in continuare decat suferinta..ai fost vreodata parasita cand tu "zburai " la altitudinea cea mai mare?ti s`a spuns "te iubesc" iar a doua zi l`ai vazut in bratele altei fete?as fi curioasa sa aflu raspunsurile..eu am trecut printr`o situatie asemanatoare cu a lui..si ti`o spun din propria experienta ca nu e deloc placut.. e groaznic...nu vreau sa te simti atacata...sincer! chiar nu mi`as dori sa simti asta...vreau doar sa ralizezi ca nu mai este in viata ta,datorita tie..tu ai vrut sa iasa..accepta`ti greselile..oricele le face ...greseala e omeneasca...trebuie doar sa accepti...s`a intamplat,ce s`a intamplat...asta e...mergem inainte...culmea e...ca tu..chiar dupa ce l`ai ranit te vezi langa el...ai mai putea sa il privesti in ochi?ai mai putea sa ii zici "te iubesc" stiind ca l`ai ranit cum nu l`a ranit nimeni?trebuie sa ai putina lipsa de caracter sa faci asta..si ce te face pe tine sa cerzi ca te mai vrea inapoi..crezi ca ar mai fi ca la inceput?iti spun eu ca nu!nimic nu ar mai fi ca atunci...nu ar putea sa uite noptile in care el era singur si plangea..iar tu erai in bratele altuia. nu ar putea sa uite ca omul pt care el traia i`a intors spatele pt acela...chiar merita?merita sa`l lasi pe el pt cel care este acum in viata ta? se prea poate daca tu ai ales asa...asa ai crezut tu ca e mai bine pt tine...sper ca esti fericita!sa nu crezi ca te judec...nici pe departe..vreau doar sa iti dau in sfat..daca il accepti bine ..daca nu la fel...e timpul sa`l lasi si pe el sa fie fericit..nu trebuie sa te faci remarcata de fiecare data cand o fata ii zambeste..el are nevoie de zambetul respectivei..trebuie sa intelegi ca l`ai pierdut...si cerde`ma is`t too late to apologize..incearca sa fii tu fericita pt ca va fi si el pt ca esti tu..nu`l vad o persoana egoista si sunt sigura ca,gandeste la fel ca mine..da`i ocazia sa prinda iar aripi,daca tu i le`ai retezat..imi doresc din tot sufletul sa nu interpretezi cuvintele mele..imi cer scuze anticipat daca te`am deranjat prin ce am spus..
iar tie domnule toma...nu`ti sugerez decat sa privesti in jurul tau! sunt multe persoane care s`ar indragosti..daca nu au facut`o deja..macar de sesibilitatea de care dai dovada...lasa trecutul!priveste in viitor...cand o usa se inchde ...o alta e deschisa in fata ta..trebuie doar sa pasesti spre ea...si altcineva te poate fericit,nu numai raluca..TREBUIE DOAR SA`TI DORESTI!in asta consta TOTUL!!!