joi, 24 iulie 2008

SUFERINTA DISPARE USOR


Privirea imi era umedă de lacrimi necăzute şi o mângâiam în gândul meu cu fiecare clipire suavă şi rară. Nici să clipeasc nu as fi vrut...îmi era teamă să nu o strâng între pleoape şi apoi să o fac să dispară. Cu gesturi aproape stângace mi-am strâns fiecare sentiment în valiza de regrete şi dute-vino ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat...
Totul era ireal de dureros, iar tăcerea este plină de amintirile unor zâmbete dintr-o limonada aproape acră.
Tot timpul îmi zâmbea si vroia să sa ma simtă sub palma invizibilă a sufletului şi să ştie că sunt acolo...încă, vroia doar să o mângîi şi să o închid între porţile calde şi sincere ale iubirii mele mature şi frumoase! Trenul se auzea şuierând în gara sentimentelor spulberate, iar peronul rânjea aproape demonic sub talpa sufletului meu care sângera la fiecare pas ce m-a apropiat mai mult de despărţire.
Dacă m-ar fi iubit cu adevărat ar fi luptat pentru sufletul meu, mi-ar fi spus ca ma va astepta iar si iar.
Mi-am simţit şi ultima celulă din corpul meu putred de durere şi as fi vrut să cad în genunchi în faţa vieţii, dar nu auzeam altceva decât un urlet sfâşietor, o fanfară de bătăi disperate ce strigau mereu "iubita mea te iubesc", un şuvoi de lacrimi...toate ma năpădeau, vroiau să iasă şi să urle, să rămână inerte şi să uite !
Era ca şi când murisem şi vroiam să uit că se poate muri, că există durere, zâmbet...vroiam doar să uit că mai exist...vroiam să imi rup sufletul care îmi sfâşia respiraţia
Acum vreau să se spulbere durerea ochilor mei, a buzelor pe care nu le voi mai săruta, a sufletului căruia nu îi voi mai putea cânta la vioara iubirii melodiile cântăreţului orb..., a mângâierii ei care m-a făcut să ma simt invincibil şi minunat…
Ea s-a depărtat de viaţa mea fără să se audă...ca o fantasmă...lăsând în urmă doar paşii sufletului ei înfipţi în asfaltul vieţii.
O iubesc prea mult dar ...ea va rămâne doar in amintirea mea pentru că dacă as fi reţinut-o ar însemna să ma detest toată viaţa. Pentru aceasta iubire imensă şi necondiţionată găsesc puterea să zâmbeasc, să imi strâng egoismul şi durerea si sa ii doresc sa fie fericita si implinita indifferent de ceea ce simt eu.

A fost odata…

O poveste frumoasa insa acum dupa aceasta recapitulare a suferintei prin care am trecut sper sa imi fi cauterizat rana adanca din sufletul meu… Mi-am dat seama inca o data ca liberal arbitru functioneaza ireal de adevarat. Filozofia creştină vede divinitatea ca forţă creatoare a lumii şi a omului. Omul, ca fiinţă creată, nu are posibilitatea de a-şi modifica natura. Din această logică ar rezulta că singura libertate a omului este aceea de conştientizare a propriilor limite, rămânând astfel liber întru Dumnezeu. Însă astfel se ajunge la concluzia că Dumnezeu este responsabil şi pentru producerea răului. Pentru a nu renunţa la ideea de perfecţiune a naturii divine, gânditorii creştini recunosc existenţa liberului arbitru, adică libertatea omului de a alege între posibilităţile care i de oferă. Liberul arbitru implica in esenta existenta libertatii ca stare de fapt nu doar ca o stare mentala de posibilitate, careia nu ii corespunde ceva efectiv. E greu de acceptat dar perfect adevarat.

O seara placuta …

2 comentarii:

alexandra spunea...

draga rolly...ai scris iar,lucruri emotionante...le`am citit si aproape ca mi`au dat lacrimile...suferinta este un lucru dur..mult prea dur pt multe persoane,dar trecator...cum ti`am zis si data trecuta totul consta in dorinta ta de a trece peste aceasta suferinta care te`a mistuit la propriu...lacrimile sunt limbajul mut al durerii...ai plans mult..pt ca ai iubit cu adevarat...pacat ca nu ti s`a raspuns cu aceeasi moneda decat pana la un anumit moment...dupa care te`a lasat sa speri...sa speri ca poate intr`o zi o sa o tii iar in brate..sa o saruti..sa o atigi..intr`un final s`au stins si ultimele sperante...a reusit si lucrul asta..intr`o zi se va intoarce sa`ti ceara iertare...tu stii in adancul sufletului tau ca ai iertat`o...dar merita iertarea ta?intrebarea asta ti`ai pus`o vreodata?trebuie sa te gandesti la asta...ai devenit egoist cu toti ceilalti din jurul tau..din cauza ei..i`ai urmat exemplul..pacat...a reusit sa schime si partea aceea frumoasa din tine...suferinta care ai trait`o te`a impins sa nu mai iti doresti sa iubesti,pt ca te gandesti ca vei suferi iar...oricine merita o a doua sansa.inclusiv tu...sansa sa fii fericit!! rana despre care vb..e inca deschisa...esti prea origolios sa recunosti...dar ea inca exista...si o sa mai existe atata timp cand ii vei da voie sa intre si sa iasa din viata ta de cate ori are ea chef...trebuie sa pui punct spre binele tau!! INVATA SA IUBESTI!!! nu cere ce TU nu poti sa oferi...take care!! kiss`ya

Ralu spunea...

ufff.....alexandra ...draga mea...sustii ca nu ma cunosti....cred ca ma cunosti destul de bine(macar din auzite si tot ma cunosti)....altfel...nu ai avea de unde sa sti anumite amanunte referitoare la persoana mea sau la relatia pe care eu am avut o cu rolly....parerea mea este ca te uiti prea mult la telenovele...sincer...nu o lua personal....nimeni nu a contestat vreodata sentimentele lui...iar eu cu atat mai mult nu o voi face...t-ai gandit oare de ce m-a iubit si inca ma iubeste atat?poate ca nu....si asta oricum nu ai de unde sa o sti tu vreodata....insa in niciun caz pentru ca as fi fost vreo "ingrata"...l-am iubit si eu asa cum nu am mai iubit pe nimeni...a fost primul barbat pe care l-am iubit cu adevarat....dar ce am simtit sau simt eu nu e problema ta......rolly a fost este si va ramane un barbat foarte important pentru mine si tot timpul va fi asa....sper ca ai inteles...in ceea ce te priveste as prefera si te-as ruga chiar, sa nu iti mai dai cu presupusul despre mine....ca nu ai tu de unde sa sti cum sunt eu....da...poate o sa vina momentul in care o sa i cer iertare asta daca nu am facut o deja(n-ai tu de unde sa sti) pentru toata suferinta ce i-am provocat o.afla ca stiu si eu cum e sa suferi si sa plangi si sa simti ca ti se sfasie sufletul de durere....TOTI AM TRCUT PRIN ASTA cel putin o data....indiferent ca am meritat sa suferim sau nu....destinul nu ne intreaba niciodata daca suntem pregatiti sau nu sa suferim....